Min bloggliste

lørdag 4. september 2010

BLOMSTEN&BIEN


Ønsker her å reklamere for

blomsterbutikken til Janne

ved navn BLOMSTEN&BIEN

Stavangerveien 8 4313 Sandnes

Samme bygget som Shell stasjonen

på Lura.

51626500-93426027


Alltid hyggelig å komme innom

til en prat og handel hos en

engasjert og kreativ

blomsterdekoratør som Janne.

Jeg er så heldig at jeg har

fått anledning til å dekorere

veggene med noen av mine bilder.

Bier og blomster er noe jeg har mye

av i min bildesamling så det passet

bra:)








































































































































































































































































































4 kommentarer:

  1. Mange vakre bilder Anne. En ting er bilder av oppsatser, men du har også evne til å fokusere på detaljer og få frem velkomponerte bilder. Veldig bra. :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å høre Stein-Evert:)
    Å boltre seg i en blomsterbutikk
    med macroobjektivet er som en drøm:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder. Butikken ser innbydende ut :)

    SvarSlett
  4. Takker Håvard, koselig å høre:)

    SvarSlett