Min bloggliste

mandag 27. september 2010

Element i natur

Har i perioder jobbet med detaljer fra ulike materialer fra
naturen.
Tatt bilde inn i redigeringsprogrammet, jobbet med ulike
verktøy, mest kloning for å få det utrykket jeg ønsker.
Bilde har blitt til underveis etter mange timers jobbing.
Mange sene kvelder:)
Grunnmaterialet i disse bildene er bla. tjære, mur, tre, snø og vann. Noen av disse bildene kan sikker utvikles
mer, men foreløpig så er de slik jeg presenterer det her.
Et bilde blir kanskje aldri ferdig?
Artig og inspirerende er dette iallefall.












































23 kommentarer:

  1. Dette var meget spennende Anne. Utrolig kreativt og spesielt!Nr 1,2, samt de to siste falt jeg PLADASK for, men alle var imponerende! De to siste har jeg sett på lenge nå,..de kunne jeg glatt hatt på veggen! Kunst på høyt nivå!Elsker de!!!!!Fantastisk Jobb!!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Line.
    Dette er kjekt å holde på med.
    Bilde nr.1 er Tjære og bilde nr. 2 er fra en Snødetalj der tittelen kan være:
    "Henger i stroppen" Er en sigd i h.hånd:)
    Eller "dagens kvinne" kan det og være for noen:)Laget dette til en temadag på Digit for noen år siden.

    SvarSlett
  3. Du verden, Anne, så kreativ du er! Vakkert og fargesterkt inntrykk.

    SvarSlett
  4. Tusen takk Aina, så hyggelig å se deg her:)
    Følger med på bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Thank you for sharing
    This fabulous work with us
    Good creations

    SvarSlett
  6. nr 3, 4 og 5 har en behagelig komposisjonsmessig fargesammensettning hvor toner og lys fremheves og gir spenning i flaten. nr 2 fungerer også utmerket men har en helt ulik karakter som likevel er veldig spennende, noe du definitivt burde videreutvikle.
    i nr 1 og 6 har jeg personlig litt problemer...i nr 1 ville jeg ha trukket hovedmotivet litt lenger opp og kanskje også lagt til en lysere bruntone på hver side av den blå kroppen samt dempet ansiktet litt...litt mindre markert.
    nr 6 har spenningen men jeg ville også her valgt en lysere bruntone mot det blå..litt mer som i nr 5.
    nr 7 sier meg ikke så mye, nr 8 er veldig bra både komposisjonsmessig og i forhold til lys og fargevalg. litt mer usikker på nr 9 (nede til høyre)

    ble mye synsing dette her Anne, men dette er spennende og absolutt noe du bør jobbe videre med, veldig bra!!!

    SvarSlett
  7. Dette var spennende lesning Torkel, setter svært pris på dette. Har lest dine betraktninger og skal se mer på de. Her kan mye gjøres videre.
    Tusen takk for at du tok deg tid til dette.

    SvarSlett
  8. Duverden Anne. Her var det mye tiltalende. Har ikke tid til å studere hvert enkelt bilde og gi kommentar til hvert enkelt. Men i sum så blir det uansett kjempebra. Vanskelig å velge en klar favoritt, men jeg holder en liten knapp på nr 5.
    Her har du vært dyktig!! :)

    SvarSlett
  9. Wow! Så mye bra! :) Og jeg tror du har helt rett i at et blide aldri blir helt ferdig. ;)
    Likte alle, men nr 2, 4 og 8 synes jeg var spesielt bra. :))

    Er imponert over kreativiteten din! :D

    SvarSlett
  10. Takk Heidi, hyggelig nytt bekjentskap.
    Så kjekt du likte bildene:)

    SvarSlett
  11. Flotte bilder Anne!! De er jo rene kunstverkene!!!! Er imponert over hva du klarer å få ut av dem!!! :-)

    SvarSlett
  12. Tusen takk Vibeke, hyggelig du liker de:)

    SvarSlett
  13. Vakkert, spennende, kreative og maleriske bilder Anne :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  14. Så kreativt og så flotte bilder Anne, en fryd for øyet dette :)

    SvarSlett
  15. Tusen takk Anne, kjekt du likte de og kjekt å holde på med dette til tider:)

    SvarSlett
  16. Hei.

    Første gang jeg er på bloggen din Anne, dette
    likte jeg, veldig kreativt arbeid. Kunstneriske og fargerike bilder.

    Geir Jartveit
    bgfotografer.blogspot.com

    Ikke siste gang jeg besøker deg.

    SvarSlett
  17. Tusen takk Geir, hyggelig du liker dette
    og kjekt med nye bekjentskaper:)

    SvarSlett
  18. Herlige bilder Anne.Utrolig kreativt utført.Du er dyktig!!!!!!!

    SvarSlett
  19. Tusen takk Kai, hyggelig å se deg innom her:)

    SvarSlett
  20. Tusen takk Sissel, så hyggelig!!

    SvarSlett