Min bloggliste

søndag 20. februar 2011

Anja
















20 kommentarer:

  1. Nyydelige portretter Anne, og jeg kjenner jeg vil dit jeg også, bar hud som kjenner varm sand :-)

    SvarSlett
  2. Takk Anne, ja jeg lengter og til varme nå:)

    SvarSlett
  3. Hei Anne
    Nydelige bilder,.Når jeg ser bildene føler jeg at jeg snart må ha varme og sol!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  4. En stund til nå så kommer våren Kai Edvard:)
    Men du har vel mye snø som må bort først hører jeg.

    SvarSlett
  5. Ååå, sand mellom tærne, havbris i håret, sommerkjole, lyse kvelder....

    SvarSlett
  6. herlig serie Anne, perfekt!

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder. Du er utrolig flink med portretter. Det så litt drømmende ut for oss nå som vinteren er her ennå. Men vår og sommer kommer sjø. Kos oss med vinteren mens vi har den. Ha en god uke Anne.

    SvarSlett
  8. Flott serie av den flotte modellen :)

    SvarSlett
  9. Du kan alt du Anne. Kjempe flott :):)

    SvarSlett
  10. Vakre bilder. Liker sephiatonen, og favoritt blir V1
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  11. Riktigt vackra bilder. Sådana porträtt skulle jag också vilja kunna ta'!! Du är helt suverän och det är en njutning att titta på dem!
    Ha en go' dag!
    Birgitta

    SvarSlett
  12. Wow Anne, congratulations for your blog!There is so many great work over here. I like the different versions you do of some photographs!

    I'll be following your work and link you to my page!

    SvarSlett
  13. Dette var fantastiske bilder. Loove them ALL! Jeg syns også sepiatonen var nydelig og nr 1 og 3 ble umidellbare favoritter. Snakk om multikunstner,...Du er så DYKTIG!!!!

    Klem Fra Line;O)))

    SvarSlett
  14. Tusen takk alle sammen, thank you so much :)

    SvarSlett
  15. flott knippe , liker tonevalg her..favo ble number one !

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder, både i lys og farger, og med fantastisk natur som kulisser:) Likte spesielt godt det første:)

    SvarSlett