Min bloggliste

fredag 18. februar 2011

Bobbles






















13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Anne, du er virkelig kreativ om dagen..
    Alle bildene fenger men bilde 1 litt ekstra, nydelige fargetoner og flott i høydeformat..
    Godt jobba..

    mvh Ole Arne

    SvarSlett
  2. Kjempe flott Anne. Har problemer med å plukke ut en favoritt men holder en knapp på det nederste.
    Er ikke sikker på hvorfor :)
    Tusen takk for komentarer på mine bilder. Setter stor pris på det.

    SvarSlett
  3. Kjempefine..en og to er favoritter! Boblende flott!
    Ha en fortsatt kreativ og fin fotohelg :-)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig Anne, men en undrer litt på hvordan du fikk de blå? PhotoShop det også kanskje :-)

    God helg til deg.

    SvarSlett
  5. Her var det mange fine boblebilder. Jeg faller for nummer tre ovenifra. Det taler liksom til meg. Veldig lekkert.

    SvarSlett
  6. Så mange flotte boblebilder. Alltid fint å se på dine bilder du presenterer dem så flott synes jeg. Alltid utfordrenede å ta slike bilder da det er strøm i eleven, så det å få de skarp er ikke helt enkelt synes jeg. Kjempebra jobbet synes jeg. Ha en god helg.

    SvarSlett
  7. Du beviser det nok en gang Anne, bare man har øynene med seg så er det motiver i fleng rundt oss. Og det kan være svært så dagligdagse ting. Disse bildene er jo bare nydelige, både i komp og i farger. For meg blir det feil å trekke det ene frem foran et annet, jeg liker alle like godt, denne gangen!!

    SvarSlett
  8. Lekkert, med nydelige fargetoner. Det gjelder å se linjer og motiv i de mest dagligdagse ting - og det gjør du!

    SvarSlett
  9. nydelig serie Anne, kreativt og veldig bra utført arbeid.

    SvarSlett
  10. Häftiga kompositioner. Min favorit är bild 4. Mmmmm underbar !

    SvarSlett
  11. Dette var en flott serie, Anne! Eneren får ei ekstra stjerne! :-)Farger, lys, form, linjer, format, skyggevirkning. Spennende! :-)

    SvarSlett