Min bloggliste

lørdag 19. mars 2011

En ny vår i vente











17 kommentarer:

  1. The long and calm way...


    Absolut!

    Leonardo B.

    SvarSlett
  2. Noe så befriende hærlig å se grønnt!!! sukk, for her våkner en til snøvær for andre dag på rad, og litt nedtur er det jo faktisk, en lengter jo så til våren :-)

    Utrolig spesiellt landskap på disse bilden, jeg fikk sånn skikkelig `langt ut påladsbygda i Storbritania` følelse av disse bildene jeg, sånn engelsk tv serie følelse.

    God lørdag til deg Anne

    SvarSlett
  3. Takker!
    Jeg tror nok at området her kan ligne på noe av det engelske landskapet Anne. Har sett bilder, ser det ligner. Har ikke vært i England. Skulle gjerne vært i Nord England, Skottland en tur.
    Dette er bilder fra i fjor.

    SvarSlett
  4. Flott serie.
    Nydelig lys, flotte farger og utsnitt.
    Ja nå gleder jeg meg:)
    elin

    SvarSlett
  5. Jo, det liknar England, dess grönska och kullar. Vilken härlig vår ni verkar ha. Vi har fått tillbaka vintern här i Sverige. Dina bilder förmedlar en underbar känsla av lugn och harmoni sådan som vi alla längtar efter. Mycket bra bilder, ville gärna vara där!
    Hälsningar
    Birgitta

    SvarSlett
  6. Jeg fikk lengt tilbake til Storbritannia, der vi sykler hvert år i aug/sept. Nydelige bilder.

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder!
    Selv om det er hvitt og grått utenfor her, så er det ett løfte om vår i lufta her også :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Det nærmer seg nå vår med stormskritt. Kanskje noe før nede hos dere en her i Nord.
    Uansett stemningsfulle bilder. Liker det første av lammene best,er noe spesielt når de tar sine første skritt ute i det fri.

    ketil

    SvarSlett
  9. Så deilig å se noe grønt!!! Her kom det snø i går men nå er den smeltet og alt er bare grått. Flotte lanskapsbilder med gode komposisjoner. Ha en god søndag til deg.

    SvarSlett
  10. Hei Anne
    Grønt er skjønt.Bilder som varmer!!!!!!!!!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  11. Herlige bilder, de pirrer vårfølelsen!!

    SvarSlett
  12. Oi, dette var herlige vårbilder :) Nydelig lys og farger i disse bildene og mange av de andre bildene i bloggen din også. Legger meg til som følger med en gang.... :D

    Ha en riktig fin søndagskveld videre :)

    SvarSlett
  13. Tusen takk alle sammen og hyggelig med nye bekjentskaper:)

    SvarSlett
  14. Flotte vårlige bilder Anne :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  15. Oh, så underbart! något att vänta på, längta och drömma om...

    SvarSlett
  16. Åååååå, så nydelige bilder! Snart er det vår:-)

    SvarSlett