Min bloggliste

torsdag 24. mars 2011

Kuer kan og være allright






















25 kommentarer:

  1. Jeg smiler stoert her jeg sitter en tidlig fredag morgen, nå hærlige bilder, det er så en skulle bytta kaffen mot melk!!!

    SvarSlett
  2. Hei!:)

    For noen utrolig koselige bilder! Kan nesten kjenne lukta av sommereng og ku! Deilig og drømme seg bort fra snøkavet som er her!
    Ha en fin fredag!
    Forresten en fin blogg du har!:) Koselig og innom her å se på bildene dine

    Mvh. Pia:)

    SvarSlett
  3. Vad gör vi utan kor? De är vårt livs stöttepelare och riktigt vackra djur. Så varsamt och varmt du har tagit bilder på dem. Bättre kan det inte bli.
    Ha en god week-end och må riktigt gott!
    Birgitta

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av kyrene som gjorde seg godt i s/h.
    elin

    SvarSlett
  5. Kyr er flotte ja! Har jobbet som avløser i mange mange år, og den fineste jobben jeg har hatt, var som budeie noen år på fjellet:)
    Herlige bilder du har her! Det første var nydelig.

    :)

    SvarSlett
  6. Her må jeg bare henge meg på for å si at dette er noen meget bra bilder av kyr. Men de hadde ikke blitt på langt nær så bra uten den flotte etterbehandlngen du har gitt dem her. Det som hever bildene veldig er den sepiatonen som du har valgt. Veldig bra jobba dette her.
    RAK-foto

    SvarSlett
  7. Supre bilder Anne.
    Minner meg litt om fototreffet vi var på. Husker ikke hva hun heter......

    SvarSlett
  8. Herlige bilder du deler her:)
    Ha ei god helg.
    Berit.

    SvarSlett
  9. Hei Anne
    Dette ble noen utrolig fine ku portrett, satt inn i flotte rammer
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  10. Hehe..helt klart..
    Har vokst opp med kuer og de er både nyttige og fine, hver ku har sitt særpreg...
    Flott serie med bilder med god etterbehandling..
    Liker sepia tonene du har i bildene..
    Godt jobba Anne..

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder. Mange bra utsnitt, tette og komposisjonene var flotte Ser at de koser seg ute da. Kunne vært med i reklame for melkesjokoladen. Bra jobbet! Ha en riktig god helg til deg.

    SvarSlett
  12. Gode ku bilder. Liker det nostalgiske preget
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  13. Morsomme bilder av disse litt underlige men søte dyrene. Likte vedig godt nr. 2.

    SvarSlett
  14. Her var det mange flotte komp og bilder Anne. Jeg falt også veldig for sepia tonenene og utsnittenne. dette er intet mindre enn super bra! Knall serie! !1og 3 blir faviriter sånn umidellbart, men du og du for en morsomku serie!

    Ha en flott helg Anne, og en klem fra meg ;o)

    SvarSlett
  15. Herlige kubilder du har her Anne. Og måten du har behandlet dem på gjør at de virker gamle og nostalgiske. Kuer ER allrighte dyr! :)

    SvarSlett
  16. Snygg serie på våra kovänner...och läckert redigerat!

    SvarSlett
  17. Flott serie, Anne! Ja, kuer kan være alrighte dyr det, og med din særegne måte å fremstille dem på - en ren nytelse! :-)

    SvarSlett
  18. Artige og flotte bilder. Smiler litt når jeg ser dem. Du er dyktig til å bearbeide og fremføre bildene dine.
    mvh Eli

    SvarSlett
  19. Wonderful
    work
    thank you for sharing:)

    SvarSlett
  20. Nydelige valg i fargetoner.
    bilder som sprer glede.
    Flinke Anne.

    Monika

    SvarSlett
  21. Herlig serie dette, minner meg om barndommen hjemme på gården. Tekniske gode bilder der jeg likte alle med en god etterbehandling.

    SvarSlett
  22. det første er så søt :-), hele serien er itrolig flott Anne!

    SvarSlett
  23. Har virkelig sans for dine bilder Anne.Veldig bra.

    SvarSlett
  24. Nydelige bilder av kyrne som koser seg på beite Anne.

    SvarSlett