Min bloggliste

søndag 17. april 2011

Tjelden





12 kommentarer:

  1. flotte motiver fra et vakkert landskap, bra!!

    SvarSlett
  2. Her er det flotte bilder av masse tjelder. Og vakkert landskap med flott fyrtårn også.

    Ha en fin påske! :)

    SvarSlett
  3. Det er så fint med disse fuglene i Jærens landskap. Veldig bra :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Her var det mange tjeld da. Du er heldig som har slikt et lanskap og så mange fugler. Ha en god uke.

    SvarSlett
  5. Flotte bilder Anne :)
    Men bilde nr 2 er jo kanon bra!!
    God påske
    Mvh
    Håvard

    SvarSlett
  6. Flotte velkomponerte bilder med gode farger!!!

    God påske..

    Mvh. Maria

    SvarSlett
  7. WOW!!!! For et knippe bilder. Snakk om fangst og øyenene med seg gitt;O) Nr 3 var så perfekt at man skulle tro du hadde stilt det opp;O) Men du verden så kule og vakre alle var,..alle vinnere, super jobb Anne;O)))) Du er knall flink!

    Påskeklem fra Line;O)

    SvarSlett
  8. Virkelig fine bilde, Anne! Ja, dyktig vet jeg jo at du er:)
    Jeg ønsker deg en riktig god påske! :-)

    SvarSlett
  9. Ohhh for ett fugleleven.. hihi Herlige bilder Anne. God Påske! Nå må du snart komme på besøk til meg? :-)

    SvarSlett
  10. Bilde nr.2 liker jeg. Det må vere spennende og bo ut ved havet nå om dagen.Ønsker deg en god fotopåske.

    SvarSlett
  11. flotte bilder igjen Anne, så vakker natur og fuglene da.

    SvarSlett
  12. Havet, vinden och Strandskatorna...det vackraste vackra i skön harmoni!

    SvarSlett