Min bloggliste

lørdag 4. juni 2011

I min skog



Menneske og naturen








17 kommentarer:

  1. Hvilke kjempespennende bilder! :) Hvordan fikk du til dette!? Mye spennende bilder nedover her.. :) Jeg legger meg til som følger, slik at jeg finner deg igjen, for hit vil jeg tilbake! :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder Anne :-)
    tenker du har zooma litt her:-)

    SvarSlett
  3. Takker:)
    Ja, her er det zoomet under eksponering Tone.
    Artigt å se hva man kan få ut av slike bilder.

    SvarSlett
  4. Underbara bilder igen - Anne ! Mästerligt !!

    SvarSlett
  5. Ja, mästerligt, instämmer med ovan! För mig blev dina vackra bilder sakrala med sina färger och underbara ljus.
    Kram
    Birgitta

    SvarSlett
  6. Bildene dine fikk meg til å tenke på påfugl med en gang! ;) Utrolig flott resultat og så positivt å leke seg litt med kreative virkemidler av og til!! Liker seriene du har lagt ut under her godt også!! :)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder Anne. Det er artig når en kan leke seg i skogen med fotoapparatet. Det blir sånn sug i bildene ved denne teknikken. Flott jobbet!

    SvarSlett
  8. Läckra Impressioner! Roligt att leka med fokusförskjutning, eller hur!?

    SvarSlett
  9. Skikkelig sånn science fiction stemning fikk jeg her, råflott Anne. Råflott i de hærligste grønntoner faktisk :-)

    SvarSlett
  10. Har ikke ord,dette er bare helt supert.Fikk ekstra føelser for bilde nr to og det nederste.

    SvarSlett
  11. Tusen takk, så hyggelig dere liker dette.

    SvarSlett
  12. Härligt spännande bilder! Gillar framför allt de svartvita! Snyggt!

    Ha en fin helg! :-)

    SvarSlett
  13. Spennende serie,Anne!
    Noen bilder ble litt "for mye" for meg. Men nr 3 og det siste falt virkelig i smak.

    ketil

    SvarSlett
  14. Excellent, wonderful, exciting, mysterious, sexy, ... I could go with a long list of adjectives. I love both color and B & W. A genius. Greetings.

    SvarSlett
  15. Ja, det kommer til en grense når det gjelder denne effekten Ketil. Hvis det blir for mye blir det vanskelig å se på de. Hyggelig du liker bilde nr.3. Det var det første jeg redigerte av disse, liker selv også dette. "Puttet" inn noen personer her.
    Thank you Leovi for your words:)

    SvarSlett
  16. Supre bidler Anne :) Liker effekten, jeg har også en del av disse fra i vinter. Utrolig morsom måte å fange skogen på :)

    mvh
    Liv ")

    SvarSlett
  17. Kreativt og veldig flotte bilder! Både med de flotte grønnfargene og svart/hvit.

    Bilde nr 3 var et bilde jeg la merke til med en gang!

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett