Min bloggliste

fredag 14. oktober 2011

Abstrakte toner






















20 kommentarer:

  1. Nydelig! Det første var spesielt vakkert. Flotte farger og linjer.

    SvarSlett
  2. Stilige bilder Anne, de to første utpeker seg, har
    sans for bildene dine.

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne visst litt mer om prosessen bak bildene. Dette er upløyd mark for meg. Veldig fint!

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle:)
    Så bra du spør Geir.
    Første bilde er natur, grener, blader,klonet inn noe til ønsket utrykk og lagt til blåtone.
    Bilde 2.er en akvarell som jeg har malt, avbildet, lagt til blåtone.
    Bilde 3,4,5 er detaljer i noen plater av stål, jern. Farger endret.
    Siste bilde laget for noen år siden er tjære på furustokker. Når lyset når tjæren kommer en fin blåfarge og mønsre frem. Dette er en liten detalj. Har klonet bort endel og lagt til med kloneverktøyet til ønsket utrykk. Liker å utrykke meg ved hjelp av naturen på denne måten.

    SvarSlett
  5. Vackert målat med kamera och pensel...blue heaven...och lite...hell!

    SvarSlett
  6. Du gjør det bare så flott. Kunst i ypperste klasse. Nr 2 blei min favoritt :)

    SvarSlett
  7. Kurs Anne, ikke lett å gjengi alt som gjøres her.
    Men det handler nok litt om fantasi, utrykk.
    Men er nok opptatt av detaljer når jeg vandrer ute, bruker blikket. Tar vare på bilder og kan se bilde på en nye måte etter år, mnd.

    SvarSlett
  8. Nydelige blåtonebilder hvor jeg likte best nr 1 & 2!

    Dette likte jeg virkelig.

    mvh Knut

    SvarSlett
  9. Veldig bra. Liker dine abstrakte fotos
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  10. Du er en stor kunstner Anne.

    SvarSlett
  11. Du er inne på mye spennende her. Mange av bildene minner meg om min gamle mentor Drammens kunstneren Øyvind Enger. Som også lette etter slike motiv som du gjør og dette har jeg stor sans for! Kjempefint!!!!!

    SvarSlett
  12. herlig abstrakte toner, jeg liker!

    SvarSlett
  13. Hei Anne
    En kreativ og vakker serie.Det ble ingen tur bortover i år desverre,men det skal jeg rette på til neste år!!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  14. Spennende og kjempeseverdige bilder,
    liker de godt,
    du er flink:)

    SvarSlett