Min bloggliste

søndag 30. oktober 2011

Speiling i is og vann










   



20 kommentarer:

  1. Hele serien digger jeg!

    Kjempenydelige farger, sterke og flotte!

    Vakkert!

    mvh Knut

    SvarSlett
  2. Jeg la ikke merke til isen før jeg så de i stor størrelse.

    Fantastisk flott tekstur dette skaper i bildene!

    Veldig bra!

    mvh Knut

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og flotte farger Anne.

    SvarSlett
  4. Flotte speilinger med nr 5 som en klar favoritt

    SvarSlett
  5. Nydelig serie. Synes at alle hadde noe spesiellt i seg. Godt jobbet!

    SvarSlett
  6. Kjempebra. Bilde 3.4 og 5 er mine topper.

    SvarSlett
  7. Fotokunst de lux!! bare som Anne greier det :-)

    SvarSlett
  8. Virkelig en flott formidling i lys og farger. Gode bilder alle som en.
    Ha en fin fotouke.

    ketil

    SvarSlett
  9. Strålande! Varmt, kallt, gyllene kontraster!

    SvarSlett
  10. Virkelgi bra Anna. Bildene er en pryd for øyet. :)

    SvarSlett
  11. Nyyyydelige bilder, Anne (!!) :0)))

    SvarSlett