Min bloggliste

søndag 9. oktober 2011

Ved sjøkanten i sand og stein














17 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Her kan en studere lenge og finne mange former og figurer. Godt jobbet!

    SvarSlett
  2. Abstrakt og flott.....well done Anne!

    SvarSlett
  3. En ser disse bildene og ser de underligste ting. Jeg falt så for `ansiktet` jeg så i ditt nest siste her, jeg ser et utsnitt av en munn så missmodig...

    Så flink til å fange det abstrakte du Anne, spark meg i ræva å!! du å øv si :-)

    SvarSlett
  4. Här kan man se många olika saker ibilderna. Bild 3 ser två hemska ansikten som speglar djup förtvivlan. Läckera bilder !

    SvarSlett
  5. Nydelig, Anne. Dette er mrget bra

    SvarSlett
  6. Masse flotte motiver du har funnet. Artig med figurene og ansiktene man kan se inni bergene.

    SvarSlett
  7. Wow!
    Her var det mye flotte detaljer å se i bildene dine!

    Ble sittende å betrakte de lenge. Ansikter og figurer og planter og ...

    Dette ga meg masse inspirasjon til å komme meg ut og lete og se etter detaljer i naturen.

    Ønsker deg en flott dag!

    mvh Knut

    SvarSlett
  8. Alltid lika fascinerande med naturens egna konstverk, snyggt! Du har bra blick för detaljer!

    SvarSlett
  9. Du skuffer aldri. Veldig bra serie med tolkninger i alle retninger. :)

    SvarSlett
  10. Hei Anne
    En utrolig fin serie bilder som viser din dyktighet som fotograf og dine kreative evner til å oppdage og formidle motivene.
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  11. Spennende mønstre, gode kontraster. Likte dette Anne. God helg
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  12. ***blog wonderful, congratulations***
    I am following…
    -Visit my photos-
    www.top-graf.com
    Kisses

    SvarSlett