Min bloggliste

lørdag 19. november 2011

Til toner av is og vann













14 kommentarer:

  1. Dette synes jeg er en nydelig serie!
    Flotte utsnitt og komposisjoner.

    Der jeg befinner meg er det fortsatt varmt, hele 10 grader. Så is og snø finner jeg ennå ikke. Hos meg er det meste bare brunt.

    Vanskelig å finne noen favoritt blant de mange gode bildene i serien.

    mvh Knut

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og en flott serie.
    Selv om det er is og slaps og fuktighet og man vil ha mer sommer, så oser det av stillhet og ei behagelig ro over bildene.
    En god serie som øynene kan hvile sæ på.

    SvarSlett
  3. Tusen takk.
    Disse bildene er fra i fjor, en grå dag, men alltid noe å sette blikket på:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder som viser at du har augene med deg for gode motiver og spennende utsnitt:)

    SvarSlett
  5. Nydelig serie med is. Fine former og linjer i bildene. Og speilingene var flotte. Her får en følelsen av ro. Ha en trivelig helg til deg.

    SvarSlett
  6. Flott serie med fine mønster, pen speiling og gode farger.
    Likte best nr. 3

    Ottar

    SvarSlett
  7. Nydelige små detaljer Anne.

    Men bildene vitner om at du har noen flere kalde grader enn oss her i Trøndelag, men bytter så mer enn gjerne ja!! regner her og det er fint lite å ta seg til med utendørs :-( men henge med leppa= gjør ikke det sjø, ny dag nye muligheter snart.

    Kos deg videre gjennom helga.

    SvarSlett
  8. Tusen takk alle:)
    Dette er fra i fjor Anne. 10 pluss grader her, så isen lar vente på seg. Men kommer nok og da er det ut på tur:)

    SvarSlett
  9. Åh vilka toner...som den ljuvaste musik...Sibelius eller kanske Grieg, vi är ju i Norge.
    Jag drömmer och längtar, så som de flesta av oss, denna varma, våta november...som nog blir historisk...på gott...och ont!?

    SvarSlett
  10. lækker serie Anne..toner , lys , snitt snasent..;)

    SvarSlett
  11. Spennende bilder dette også! :)

    SvarSlett