Min bloggliste

torsdag 22. desember 2011

Gledelig jul til alle

Ønsker alle en gledelig jul i bygd og by
Vil  få takke for alle deres tilbakemeldinger 
på mine innlegg her i min blogg.
Hyggelig har det vært at mine "Iskalde motiver" er blitt vist 
i novemberutgaven av naturmagasinet
"Natur&Foto"
Bilde av "Eventyskogen" fikk hederlig omtale i 
HØKK,s nasjonale fotokonkurranse nå desember.
Utenom dette har jeg hatt utstilling av mine bilder
på Varatun gård, Sandnes. 
Dette gir inspirasjon.

I dag har jeg kjøpt julegave til meg selv, en Toyota Yaris !!!
Så nå er jeg klar til å feire jul sammen med min familie.


11 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Dette var et kjempekult bilde hvor nissene viser seg frem i moseskogen.

    Tusen takk for alle de flotte bildene du viser oss. Omtale og visning og utstilling er deg vel unt.

    Kos deg med bilen, - og familien. De blir nok til stor glede for deg, - begge deler. ;-)

    Ønsker deg en kjempefin julehøytid!

    Beste hilsener fra Knut

    SvarSlett
  2. God Jul til deg også,Anne.

    ketil

    SvarSlett
  3. Hei Anne
    Ønsker deg og dine en Riktig God Jul
    Stor KLEMMMMMMMMMM fra meg!!!!!
    Mvh. Kai Edvard

    SvarSlett
  4. Hei Anne

    Du er aktiv og det gir flotte resultater Anne:)

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Mvh Rune

    SvarSlett
  5. God jul til deg og. Tusen takk for alle dine kommentarer på mine bilder :)

    SvarSlett
  6. God jul til deg og dine Anne.

    SvarSlett
  7. Flott laget :)
    God jul Anne :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  8. I wish you all the best during the holidays to you and those around you. Thank you very much for sharing the beauty of your photos.

    SvarSlett
  9. God Jule til deg Anne, og dette var det tøffeste flotteste julebilde jeg har sett noen gang jente.

    Juleklem til deg både fordi du deler og for din kreativitet.

    SvarSlett
  10. Ja, nu är Julen över för i år, men jag hoppas att den har varit bra...och GOD!
    Får även gratulera dig till dina framgångar under året, och berömma dig för julbilden...sååå häftig!!
    Ha det gott,
    och ett GOTT NYTT!

    SvarSlett