Min bloggliste

tirsdag 14. februar 2012

PASTELL




Solastranda i pastell




26 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra Solastranda, herlige farger og fint lys!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder! Malerisk og rolig å hvile øynene på.
    Du er flink, Anne :)

    SvarSlett
  3. Utrolig vakkert Anne! Du er så dyktig!

    SvarSlett
  4. Stemmer i med resten her : Vakkert , en nytelse. Jeg liker det nederste bildet best.

    SvarSlett
  5. Den grønne fargen i bølgene går rett i hjerte på meg Anne :-) lekkert...

    SvarSlett
  6. Vakker serie dette, Anne!

    Liker fargene og den horisontale delingen av bildeflaten. Dette gjør seg godt i stort format!

    mvh Knut

    SvarSlett
  7. Nydelig serie i pastell!
    Og der skulle jeg ha vært, herlig strand.
    Ha en trivelig uke til deg.
    Hilda

    SvarSlett
  8. Bildene ga meg sommerfølelse.

    Flotte pastell bilder Anne.

    Monika

    SvarSlett
  9. Dette er vakkert. Så rogivende å se på bildene.

    SvarSlett
  10. Delikate farger og fint lys. Flotte bilder.

    SvarSlett
  11. Fantastiske bilder! Så lyst jeg bare får til å rusle langs den stranda.. ja til og med barbeint! :))

    SvarSlett
  12. Nydelige farger og godt utført serie Anne
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  13. Beroligende, føles som om å stå på stranda - live!

    SvarSlett
  14. Vakre maleriske bilder med enkel komp.

    SvarSlett
  15. Ro og fred, kan nesten høre bølgene som dovent slår inn over sanden. Nydelige farger og stemning i bildene.

    SvarSlett
  16. Dette var tre flotte bilder fra Solastranda. Fint lys og farver.

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder fra stranden der de store bølgene slår inn mot stranden og skaper stemning. Nydelig lys og fargespill i bildene dine. Du er dyktig Anne!

    SvarSlett
  18. So beautiful and tranquil.

    SvarSlett