Min bloggliste

mandag 30. april 2012

SLØRET



Modell: Mia Bruvik











13 kommentarer:

  1. Oi, det der ble kreativt og spennende. Nytenkende sier jeg!
    Ønsker deg en flott vår.
    Hilda

    SvarSlett
  2. Beautiful photos, fine portraits with reflections of the veil, I love these compositions. Greetings and a happy week.

    SvarSlett
  3. Spennende effekt!

    mvh Knut

    SvarSlett
  4. spennende og kreativt Anne, flott serie!

    SvarSlett
  5. Kreativt og fine bilder Anne :-)

    SvarSlett
  6. 7! 777 si æ :-) jeg har skrolla og skrolla, opp og ned her nå og fant fort ut at bilde nr 7 ga meg en helt spesiell opplevelse Anne. Likte så utsnittet og fargene i det spesielle portrettet, flink du :-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle igjen.
    Er nok det bilde du nevner Anne som jeg også liker best her.

    SvarSlett
  8. Ja du Anne, inte för att jag vet vad slöret är, men jag antar att det är floret på svenska!?
    Hursomhelst så tycker jag att bilderna är underbara! Kreativt och mycket snyggt, nytt och eget...Superbt!!

    SvarSlett
  9. Tusen takk Gertie:-) ja det er nok det samme som floret.

    SvarSlett